КАТЕГОРІЇ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ: ДЛЯ ЧОГО ВОНИ ПОТРІБНІ ТА ЇХ ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ

КАТЕГОРІЇ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ: ДЛЯ ЧОГО ВОНИ ПОТРІБНІ ТА ЇХ ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ

Категорія «A»

 

Найпрестижніша та найдорожча категорія серед бізнес-центрів. Такі офісні приміщення обирають масштабні компанії, де офіс є важливою частиною іміджу та безпосередньо впливає на розвиток бізнесу. Основні критерії, яким відповідає бізнес-центр категорії «A»:

 

-       Будівлю побудували з нуля або повністю реконструювали.

-       Бізнес-центр працює не більше 3 років.

-       Максимально відкрите планування приміщень, щоби майбутній орендар

самостійно вирішував, яка буде конфігурація його офісів.

-       Розміщення будівлі в центрі або ближньому центрі міста, наявність поблизу

зупинок громадського транспорту та автомагістралей.

-       Наземний та підземний паркінг, який зпроектований з урахуванням не менше

одного місця на 100 м² площі, яка орендується.

-       Цілодобова охорона, система відеонагляду, сигналізації та пожежної безпеки.

-       Технічне забезпечення: безперебійне електроживлення, системи вентиляції,

кондиціонування та опалення, звукоізоляція, високошвидкісні ліфти та декілька провайдерів телекомунікацій.

-       Розвинена інфраструктура: центральна рецепція на першому поверсі,

конференц-зали, кафе, банкомати, фітнес-центри.

-       Централізоване управління бізнес-центром, яке вирішує всі адміністративні

питання, пропонує додаткові послуги обслуговування приміщень та обладнання.

 

Категорія «B»

 

Офіси в бізнес-центрах цієї категорії користуються найбільшим попитом орендарів. Найчастіше категорію «B» отримують БЦ, які пропрацювали понад 5 років у категорії «A». Відповідно, вони є доволі престижними та сучасними, але, водночас, мають значно нижчу орендну плату, ніж офіси в бізнес-центрах категорії «A». У чому ж їх особливості?

 

-       Офісні приміщення категорії «A» після 5–7 років експлуатації, а також нові або

модернізовані колишні адміністративні та промислові приміщення.

-       Розташування в районах міста з високої прохідністю, великими транспортними

розв’язками та розвиненим транспортним сполученням.

-       Стале планування приміщень, проте, на вибір є різні типи офісів: закриті, типу

open space та змішані.

-       Наземний паркінг, підземний, зазвичай, відсутній.

-       Розвинена інфраструктура, яка майже не відрізняється від категорії «A»:

конференц-зали, кафе, ресторани, банкомати, фітнес-зали, аптеки та магазини.

-       Цілодобова охорона, система відеонагляду, сигналізації та пропускна система.

-       Технічне забезпечення є нижчим, ніж у категорії «A» та передбачає обов’язкову

роботу системи кондиціонування, опалення та телекомунікацій.

-       Як і в бізнес-центрах категорії «A» є централізоване управління, яке

здійснюється сторонньою компанією або власною службою.

  

Категорії «C» та «D»

 

Бізнес-центри таких категорій розміщені в приміщеннях радянських будівель. Ці офісні приміщення належать до «економ класу», проте, вони завжди користуються попитом, завдяки низькій вартості оренди. Такий варіант офісів найчастіше обирають компанії, які тільки розпочинають свій шлях. Критерії, яким відповідають офіси категорій «C» та «D»:

 

-       Будівля, якій понад 15 років та колишні адміністративні будівлі, які перероблені

під офіси з косметичним ремонтом.

-       Віддаленість від центральних та розвинених районів міста. Найчастіше, це

спальні та промислові райони.

-       Не розвинена інфраструктура: немає поблизу автобусних зупинок, магістралей,

кафе, магазинів та банкоматів.

-       Технічне забезпечення та інженерні системи майже відсутні. Для категорії «C»

обов’язковим є робота систем опалення, електрики та водопостачання.

-       Відсутність будь-якого паркінгу.

-       Безпека таких бізнес-центрів, зазвичай, обмежується лише черговими та

пропускними системами.

-       На відмінно від категорії «C», будівлі категорій «D» можуть працювати взагалі

без будь-якого ремонту. Найчастіше такі приміщення обирають майстрині, які працюють безпосередньо в офісі.

 

 

Для того, аби визначити, у бізнес-центрі якої категорії буде працювати ваша компанія, з’ясуйте, на скільки у вашому бізнесі важливий зовнішній вигляд офісу й рішення ви знайдете безкомпромісно.

 

Якщо ви хочете орендувати комфортний офіс, але не переплачувати за невеликий період експлуатації приміщення, то сміливо обирайте бізнес-центри категорії «B». Наш «LEMBERG» відповідає всім вимогам категорії «B+», тому це ідеальний варіант для вас, якщо ви власник великої або середньої компанії. Різні типи офісів, можливість орендувати відразу декілька поверхів та розвинена інфраструктура є оптимальним рішенням з точки зору ціни та комфорту.

 

Також читайте?

БЕЗКОШТОВНЕ ТА КОМФОРТНЕ МІСЦЕ В ОФІСНОМУ ПРОСТОРІ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ "ЛЕБЕРГ"

БЕЗКОШТОВНЕ ТА КОМФОРТНЕ МІСЦЕ В ОФІСНОМУ ПРОСТОРІ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ "ЛЕБЕРГ"

7 МЕТОДІВ, ЯК ОРГАНІЗУВАТИ СВОЮ РОБОТУ В ОФІСІ

7 МЕТОДІВ, ЯК ОРГАНІЗУВАТИ СВОЮ РОБОТУ В ОФІСІ

КАТЕГОРІЇ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ: ДЛЯ ЧОГО ВОНИ ПОТРІБНІ ТА ЇХ ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ

КАТЕГОРІЇ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ: ДЛЯ ЧОГО ВОНИ ПОТРІБНІ ТА ЇХ ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ

Залиште заявку

та отримайте детальнішу інформацію щодо приміщень

За додатковою інформаці запрошуємо Вас до бізнес центру LEMBERG

м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 176

+38 (032) 255-10-03

+38 (067) 765-40-43

e-mail: orenda@lemberg.ua

завантаження карти...